Tuesday, July 20, 2010

Kui lahkus ANDO KESKKÜLA


JA MIS HAKKAS TOMUMA Postimees onlines, no selline nõiajaht süüdistamine ja hurjutamine, mõnitamine ja õiendamine

Ma ei saa aru kuidas me inimene nii õel ja taktitu on

Ma korjasin ja korjasin neid tobedusi ja solvanguid ja peitsin neid ja süda karjus valust ja siis tekkisid need read

Inimene!!!

Seisata, langeta vaikselt pea

nüüd sõnad on liigsed tea

pole vaja kaevata poris

ega pidada nõiajahti

mälestuseks, mõne sõna hea,

nüüd öelda tohid

kui ei oska, palun ära teegi suud lahti

ja kui pisar tuleb, sala mahti…

häbenema seda ei pea…

mu süda ei luba öelda inetuid sõnu

ega pidada nõiajahti

veel siis kui me hulgast on keegi lahkumas

ma ei talu mingeid mõttetuid sõnu

veel eriti siis kui üks hing on lahkumas

pole mõtet pidada mingeid sõdu

mu hing on alati kõigele kaunile lahti

ja roppused teevad laus`haiget

ja milleks nüüd pidada nõia jahti

kui lahkumisvalu teeb niigi haiget

Inimene!!!

Seisata, langeta vaikselt pea

nüüd sõnad on liigsed tea

pole vaja kaevata poris

ega pidada nõiajahti

mälestuseks, mõne sõna hea,

nüüd öelda tohid

kui ei oska, palun ära teegi suud lahti

ja kui pisar tuleb, sala mahti…

häbenema seda ei pea…

Inimene!!!

Mul on Sinu pärast häbi

Et suud kinni ei pea

Kui on hardushetk, kui vaid head rääkida tohib

Inimene!!!

Mul on Sinu pärast häbi

Et sa seda ei tea

Mida millal ja kuidas rääkida tohib

Inimene , ole kordki INIMENE!!!!!

No comments:

Post a Comment