Tuesday, July 20, 2010


Kas Sa tead, et mõned Su sõnad on valusad

ja et sõnal on suur jõud,

et Su ütlemised tihti kibedad taluda,

neid kuuldes haarab mind õud.

Tahan olla Su kõrval kui päike,

iga koiduga taas tõusta särama.

Mu elurõõm on siis väike

kui suled mu rõõmu väravad

Olen hinges Sinu kõrval kaua,

ka siis kui meie vahemaa on olnud pikk

Olen eland Su kõrval kaua,

vahel tundub et olen veidi imelik.

Katan miskipärast kodus kauni laua.

Hetkepärast oledki Sa siin

mõnda asja olen mõelnud kaua,

ütled samad mõtted rahu Sinult viind

Vahel kaevaksid Sa mulle justkui haua,

Kui kibesõnadega meelt mind heitma viid.

Olin kunagi Sinu "jaaniööhaldjas",

pole välimuselt ammu enam see,

aga minu sees elab ikka see haldjas,

keda kohtasid aastate eest.

Enne tänavust jaaniööd kõndisin murul,

kus esmaselt kohtasin Sind

on meelespea õisi täis kauneid see muru

nagu ütleks, et pea meeles mind

Tahaks ikka, et iial ei lõppeks

meie jaaniöö muinasjutt,

et sõnad ei muutuks mõtteks

ja et see oleks vaid rumal jutt

ja võiksin Su kõrval olla,

ikka naerusuul armas neid,

kelle leidsid jaaniöö lõõmas

rõõmus helendus saadaks meid...

Kas Sa tead, et mõned Su sõnad on valusad

ja et sõnal on suur jõud,

et Su ütlemised tihti kibedad taluda,

neid kuuldes haarab mind õud.

Tahan olla Su kõrval kui päike,

igal päeval Su südames särada.



No comments:

Post a Comment