Monday, July 19, 2010

Mul on pisike kollane maja
See on õnn, ma selle üle õnnelik olen
Kuid miskit on puudus???
Veel midagi lisaks vajan?!
Mul on kaks ilusat suurt õuna aeda
On istutatud puid ja põõsaid sinna aeda
Kuid miskit on puudus
Veel midagi lisaks vajan?!
Mul on hea tubli mees ja ilusad lapsed
Ja lastel omakorda veel kenad lapsed
Kuid miskit on puudus???
Veel midagi lisaks vajan?!
Mu majas on 5 väikest ilusat tuba
Sinna hea meelega teid külla luban
Kuid miskit on puudus
Veel midagi lisaks vajan?!
Mul on mitu sõpra
Ja nendel mitu sõpra

Kuid miskit on puudus
Veel midagi lisaks vajan?!
Mul on tore, mugav, hea töö
Pistan jalad maha ja olen tööl

Kuid miskit on puudus???
Veel midagi lisaks vajan?!
Teen maitsvat toitu, seda mõnuga söön
Ja seda kiites mu pere hea meelega sööb
Kuid miskit on puudus???
Veel midagi lisaks vajan?!

nagu marju kuut kunagi laulis
et see pole see pole see...

No comments:

Post a Comment