Tuesday, July 20, 2010




08.12.2007

Igakord kui algamas on jõulukuu

ja kõik on ootusärevuses

iga linn saab jälle uue jõulupuu

ja õhtupime tuleb tuleväreluses

Iga kord kui algamas on jõulukuu

on olnud sagimist ja rabelemist üle pea

ma tuppa ammu ei too jõulupuud

ja kingiks mida tahan üldsegi ma ei tea

tegelikult kui veidi mõelda tean küll mida tahan

tahan liiga palju saada

jõuluvana ei saa tuua, seda mida mina tahan

Mina soovin saada

terveks, saada krapsakamat keha

Soovin saada uusi sõpru

head tööd ja palju raha

Raha palju poleks vaja

Vaid, et elaks ära

Et ma ei peaks seisma sabas,

kus on seista paha

Et ma ei peaks mõtlema mida vastan ma

Miks mul kepp on ja kas ootan last nüüd ma

Igakord kui algamas on jõulukuu

ja kõik on ootusärevuses

iga linn saab jälle uue jõulupuu

ja õhtupime tuleb tuleväreluses

No comments:

Post a Comment