Thursday, July 22, 2010


Inimene, kus on su kodu!
Minu kodu on seal, kus elavad mulle kallid inimesed
Minu kodu on seal, kus on turvaline, kus kuudis elab koer ja trepil istub mõnusa näoga kass
Minu kodu on seal, kus õuemurul saab paljajalu paterdada ja pesu volilt kuivatada
Minu kodu on seal, kus saab pidzaamas minna posti järele ja istuda aias kohvitassi taga
Minu kodu on seal, kus on alati soe ja tubades kõnnib kodurahu haldjas
Minu kodu on seal, kus hommikupäike toob tuppa sära, mis jääbki hinge
Koht mis on täis vaid valusaid mälestusi,
kus hakkab hirm turvalisusse pärast, kus ukse taga algab justkui metsik lääs, kus klirisevad klaasid, põlevad prügikastid, kus katkeb elekter ja televisioon, kus sul pole õigus olla sina ise, ei saa olla enam õige kodu.
Ja nii olen ikka teel, et jõuda KOJU, kuhu tahaksid tulla alati tagasi mu kallid kodakondsed

No comments:

Post a Comment