Monday, July 19, 2010

Sa röövisid täna mu südame!!!!

Nüüd veel
Päris minu elusügisel!!!!
prrrrrrrrrr
Ma pole ometigi mingi plikatirts
Kes jätab laokile oma südame
Sa vaatasis sügavalt
mu silmadesse
Pugesid vaikselt mu hinge
Sõrmitsesid
hinge kandle keeli
Ja niuhti oli süda läinud
Ma ei saanud arugi
Enne kui
olid minu südamega ära läinud
sul pole sellega
ju midagi peale hakata
kes lubas mu südame
niimoodi
ära
napsata
mul on koju minnes südant vaja
kuidas ma nüüd armastan oma meest lapsi
ja kodu
ja
maja…


Nüüd veel
Päris minu elusügisel!!!!
Sa röövisid täna mu südame
Nüüd veel
Päris minu elusügisel!!!!
Ma arvasin et ma polegi enam naine
Et olen supikeetja, koduhoidja kaine
Rahakott ja lapsenänn
Kaltsukubu,vana känd…
Sa röövisid täna mu südame
Nüüd veel
Päris minu elusügisel!!!!

No comments:

Post a Comment