Monday, February 1, 2021

Närune kotlett

 

Mina ikka pildistan

 oma närust kotletti

ja uut tassi

ja taldrikut

 ja kassi

Kui sind ei huvita,

siis ära vaata

võid silmad sulgeda

või pead pöörata.

Mina ikka pildistan

oma närust kotletti

ja panen vaatamiseks

üles kõigile

Sest  minu maailm

 pole nõnda kõrgelennuline

 et  lihtne kotlet

närusena tunduks mul

kui sul ükskõik on ,

 mis on sinu kõhus

ja ükskõik on

milline mu kotlet  välja näeb

siis miks sellest räägid

pole sinagi

ju söömata tõhus

ükskõik mismoodi

minu kotlet välja näeb

 

et mu kotlet ärritamaks sind

 

b ja pole söömata ju sinagi

, hiirel on see rullikene, millega saab mööda kihutada asjadest, mida ei taha.  Tavaliselt ma teiste seintele oma asju ei topi. aga sa kohe ahvatlesid mind kiusule

No comments:

Post a Comment