Thursday, January 28, 2021

 Vana sõpra sa ei vii ju prügimäele,

kui ta on ammendanud sind,
mu klaver on mu armas sõber,
ta aidand mind on ikka mäele,
mis sest, et pole kõrge tema hind.
Mu isa ostis mulle pianiino komisjonipoest,
ta maksis sellest viissada rubla
ma sisse astumata käisin mööda kommipoest
nii korjus kokku nelisada rubla
ta teenind mind aasta 50 ja pluss
ja vahel seisnud mõned aastad täitsa kuss
ja täna maksta ei taha keegi selle eest
ka mitte punast krossi
ma vana sõpra ei anna ära mingi hinna eest
ka selle hinna eest
mis eest ma teda ostsin
Ta hääles püsib kehvasti
ja häälestaja rada ei rohtu minu koju
kuid mängib haledalt kuid vaprasti
toob mälestusi ägedaid ta minu koju,
kuis mängisin ma Griegi ja Chopini
ja Schubert it ja Bachi
ja lapsed harjutasid heliredeleid
Kui kuulen keskit mängimas Chopini
siis vargsi sõrmitsen ma tema klahve kombates.

No comments:

Post a Comment