Thursday, March 30, 2017

Kes ma olen


ja kust ma tulen?
Olen tulnud
läbi keerulise
käänulise raja,
 saand muhke ja lohke,
saand silutud
 ja üles ässitatud,
maha surutud
ja üles upitatud.
Kust ma tulen,
 ikka oma lapsepõlvest
ainsana armastatud,
hoitud ja hellitatud,
kurjustatud ja karistatud...
Käinud juba
üsna pika tee,
kaotanud vanemad,
mitu kallimat ja sõpra.
Nad on ikka veel
mu kõrval ja kaasas,
 mu  armsates asjades,
mida kaasas kannan
ja mälestustes hoian.
Mälu vahel  auklik on
 siis neid avasid täidavad
mu armas pianiino
 ja  raadio ja mõni pilt,
kallis riidekirst,
laud või tool.
Kust sa tuled
 ja  kes sa oled,
 et mu lapsepõlve
 tahad ära visata.
Sa oled mu noorusmaa
rüütel ja turvamees,
vahel karune,
 vahel hell.
Su hingamis
 taktis ma talitan,
Su südamerütmis
ma sünnitan,
me ühist elu
ja olemist.
Ära viska ära
mu lapsepõlve,
siis lahustun ära
ja mind...
 enam pole..




No comments:

Post a Comment