Wednesday, May 18, 2016

Sa murdsid täna


 mu südame,
murdsid teda
 pikalt ja pidevalt,
valetades ja vassides,
keerutades ja hämades,
sa tegelesid
sellega juba ammu

Aga täna käis
 viimane raks...
Ja parandada seda
 ma ei tea,
kas enam saab
Ja kas sa tahadki
Sa murdsid
 täna lõpuks
mu südame, 
tegid haiget
 mu hingelinnule,
murdsid ta kaunid tiivad
 ja riputasid ta pulgale,
kus ees juba väetid
 ja armetud,
hingetud mõistuseta
 loomad.
Ma ei taha rippuda seal
pulgal...
Kuigi ennast ei taha
 ma pidada
 teisteks paremaks
Aga mu hingelind
sai haiget
ja  süda purunes
kildudeks.
Ja tundub,
et sul ongi ükskõik,
 mis minu südamega on


Pilt pärit siit
http://suleke.blogspot.com.ee/2008/06/katkise-tiivaga-ingel.html

2 comments:

  1. Mis juhtus? see pilt on Hugo Simbergi fresko Tampere kirikust minu teada, Yhel mu hoolealusel on see alati seinal, Kuidagi lohutab teda. Sa oled hea, ära lase teistel haiget teha!

    ReplyDelete
  2. Hei, kullake! Sa tead ise oma väärtusi - hoia neid silme ees, alati!Inimesed ei mõista sageli üksteist ... nii tulevad kergelt sõnad, mida hiljem ka ütleja ise kibedasti ehk kahetseb... Pea püsti, sõbrake!

    ReplyDelete