Friday, May 6, 2011

vastalised


Mõni on nii vastaline
nad on kõige põneva vastu
teistmoodi koolide vastu,
kiropraktika vastu,
abordi vastu,
homoöpaatia vastu,
Jeesuse vastu,
loomakaitse vastu.,
imeravitsejate vastu....
Mul on vahel tunne,
et kui keegi midagi teistmoodi teeb
ja midagi põnevat välja tuleb,
on nad ikka vastalised,
et lihtsalt olla vastalised.
Ma pole ainult millegi poolt
või ainult millegi vastu,
maailm on põnev, aga elu on lühike,
et võidelda koguaeg millegi vastu.
Ma pole teistmoodi koolide poolt
ega ka väga vastu, ma pole Jeesuse poolt
ega ka väga vastu.
Ma pole loomakaitsjate poolt ja
ega ka väga vastu.
Mulle meeldivad loomad, aga ma ei lähe tänavale,
alasti,
karjuma karusnahkade vastu.
Mulle meeldib käia kirikus,
laulmas, mediteerida , olla aus enda vastu,
aga ma ei lähe kuhugi kisama ,
et võtke Jeesus oma südamesse vastu.
Olen põhimõtteliselt abordi vastu,
aga ma ei röögi kusagil, et olen selle vastu.
Mulle meeldib olla rohkem poolt, kui vastu
ja võidelda väsitav
on koguaeg millegi vastu.

No comments:

Post a Comment