Wednesday, July 14, 2021

 Elu on vaid hetk,

mille näitelaval
me rolle täidame,
maske kanname
endast midagi
anname
või mitte.
Elu on vaid hetk
mis möödub
kui viiv
mida saab täita
süvenemata
pühendumata
ringi tuulates
ilusa maski
ja dekoratsiooniga
Peaks kinni,
mõtiskleks,
kuulataks,
vaatleks...
Näitelava on ahvatlev
ta tõmbab sind kaasa
ja kui aeg hakkab otsa saama
mõtled,
milleks ma olen,
milleks ma olin,
miks ma olin...
mida ma tegin...
Kõik tahavad
esineda ,
keegi olla,
kõik tahavad
pildile,
kuskil olla..
Elu on hetk
mis möödub,
kui kiirrong,
vahel tahaks
astuda maha,
mitte minna kaasa,
aga miskipärast
ei saa...
Võta mask maha
viska kostüüm seljast
astu läbi suve
ja kuula ja vaata,
sest varsti on kõik läbi
ja seal,
kuhu me oleme teel
ei loe enam maskid
dekoratsioonid
ega kostüümid...
Võta hetk
hingata sisse
võta hetk hingata välja
võta hetk olla vaikselt
ilma esinemata
ilma maskita
kostüümi
ja dekoratsioonita....

No comments:

Post a Comment