Saturday, April 11, 2015

Te võite mõelda,


 et olen ihnur
 ja tahan te kulul  pidutseda
 või tahan te piskust  endale miskit.
Ma lihtsalt väga soovin
 teid kord aastas näha
ja selleks on sünnipäev see miski ,
mis kokku teid  kutsuda võiks.
Mul  pole  nii palju tervist ei raha,
et teile kõigile katta üks uhke laud.
Kuigi ma seda vägagi tahaks
kui taskutes enamasti on mul põud.
Te  võite mõelda, et olen ihnur,
kuid seegi on priiskamine
 et kodust välja tulen
ja teie ees olen.
Ma  oma sõbsi vanast kleidist
 tegin
te ees olemiseks uue ürbi,
ta enda keha järgi ümber tegin,
et parem näha välja veidi.
Te  ei pea siis tulema,
 kui te ei taha,
mind näha ja ihnuriks peate.
Te  ei pea võtma midagi
 kaasa,  kui teil pole,
vett kraanis on ikka
millest saab kohvi või teed
ja suhkrut mul kodus on ikka
natuke veel.


No comments:

Post a Comment