Wednesday, March 5, 2014

Kohtumine



Ma avan teleri ja kohtun  ootamatult Sinuga
Sa räägid asjadest, mis paneb kuulama
Mis puudutavad minu hinge
Su silmist paistab ikka sama sära,
mis lummas mind, kui olin plika ohtu näitsik
Su hääle kõla, r-i põrin hinges tule läitsid
Sind kuulates ja vaadates
 mind haarab valus magus igatsus                                                                                              
Ja mälestuste hurmav hingus
Su sõnad nõnda lihtsad
 ja mõtted nõnda omased ja
 kõlavad mu toas kui muusika
ma sulen silmad
 ja kuulan toas pimedas
 Su mõtteid, ütlemisi
 Vahvaid nalju                                                                                     
ja ahmin enesesse igat sõna, mõttetera…
kui lõpeb sõnavõtt, siis avan uue lingi
ja sulen silmad taas, et  süda rändaks ringi
ja minu vaim su sõnadega kaasa
aitäh et oled,
et olid minu noorepõlve unelm,
aitäh,  et kohtume nüüd  virtuaalsel vainul 

No comments:

Post a Comment