Sunday, September 8, 2013

Sa küsid,



 mis tegema või ostma peaks sa,
 et laseks ma sind ligi,
ise armas, naeratav ja  soe.
Panid õunad minu kapile ja  seisid hästi ligi...
Aga minu imestunud pilgu peale kaugenesid jälle.
Ma ei taha ei tea mis asju ega mingeid hirmsaid teeneid.
Lihtsalt otsi endas ülesse see poiss,
kelle leidsin jaanitule platsilt, pastoraadi õuest.
See poiss,
kes oli vaimustund mu kätest, 
minu haldjalikkusest ja eripärast...

Kui tunned, 
et ei viitsi enam olla asjalik ja töökas,
 lihtsalt tahaks olla tasa
 niisama omaette.
Võta palun mind ka sinna ilma, 
tule kõrvale ja ole natuke niisama
Võta osa minu vaimustustest, tundest, 
sellest mida teen,
 kui tahan olla lihtsalt, niisama  omaette...
See hetk, kui tulid õuntega mu tuppa,
 oligi see kõige parim hetk, 
et panna kokku kahekesi need ilmad, 
kui lihtsalt oleme ja väga midagi ei tee.
.

No comments:

Post a Comment